Subject: FW: Saku vallas Aaviku katastriüksus ja perspektiivne maantee koridor
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 09:52:59 +0300

Palun reg

From: Liina Ollema <[email-masked]>
Sent: Friday, June 21, 2024 9:22 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Saku vallas Aaviku katastriüksus ja perspektiivne maantee koridor

Tere

Koostan detailplaneeringu algatamise ettepanekut Saku vallas Aaviku
katastriüksusele (71801:003:0371). Saku valla üldplaneeringus on näidatud
alale osaliselt “perspektiivse või rekonstrueeritava sh oleuliselt
muudetav põhimõtteline maantee trassi koridori ala”.

Lisan skeemi, planeeringu ala on tähistatult roosa joonega ja
perspektiivse maantee trassi koridori alale jääv osa on roosa läbipaistva
tooniga.

Sellesse tsooni jääb täna mitmeid olemasolevaid elamuid. Milline
perspektiiv sellel laiendusel on ja kas on vajalik seda tänases algatamise
taotluses mul arvestada või võiks ka sellesse “roosasse tsooni” elamuid
näidata?

Lugupidamisega

Liina Ollema

projektijuht - planeerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 533 166 03

Plannum OÜ

Tartu mnt 84a, 10112 Tallinn